Reacties
Reacties 51 - 100 van 229
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jacques & Annet | Gelukkig Nieuwjaar, Wat gezellig en onze vrienden… | 2 jan. '25 |
| Gert | Heerlijke foto’ ! En goed om te gedenken dat elders… | 2 jan. '25 |
| Wilma | Oh wat een gezelligheid onder de Antilliaanse zon!… | 1 jan. '25 |
| Ellis | Oh wat leuk!!! X | 1 jan. '25 |
| Jeanet en Ben | Gelukkig nieuwjaar en veel mooie gezondheid toegewenst,… | 1 jan. '25 |
| Sabine | Fantastisch gevierd jullie! Happy New Year 2025 met… | 1 jan. '25 |
| Nettie | Gelukkig Nieuwjaar!! Fantastische foto's van… | 1 jan. '25 |
| Wilma | Leuk verhaal, leuk dat jullie ook genoemd worden!… | 25 dec. '24 |
| Sabine | Wát een mooie opsteker! Fijne dagen! X | 25 dec. '24 |
| Marco Gerritsma | Ik weet het allemaal nog, wat tijd was dat. Ik was… | 25 dec. '24 |
| Jacques Hetebrij | Ziet er heel lekker uit allemaal en dan ook nog familie… | 23 dec. '24 |
| Wilma | Lieve mensen, dank voor jullie wensen, ik wens jullie… | 22 dec. '24 |
| Sabine | Lieve Ellen en Steven, een gezond en gelukkig Nieuwjaar… | 21 dec. '24 |
| Eline | 👍 Groetjes | 7 dec. '24 |
| Steven &Ellen | Ja zouden we erg leuk vinden! Ken jij Marco nog? Hebben… | 4 dec. '24 |
| Hillie | Vanaf een lege hal t/m omdraaien en spanten/stringers/dek.… | 4 dec. '24 |
| Steven &Ellen | Wat leuk!! Wat waren jou werkzaamheden? En ook mooi… | 4 dec. '24 |
| Hillie | Ik heb de Sensation mee gebouwd in '93-'94… | 4 dec. '24 |
| Herman Dekkers | Leuk die Pieten-foto's en het verhaal natuurlijk.… | 18 nov. '24 |
| Rein Snoek | Steven in The Nothingbox ;-) | 18 nov. '24 |
| Rein Snoek | Hoi Ellen en Steven, jullie ook fijne feestdagen gewenst… | 18 nov. '24 |
| Wilma | Mooi verhaal weer en mooie foto’s! Dat warme weer… | 17 nov. '24 |
| Sabine | Top om weer een update te ontvangen over jullie reis!… | 17 nov. '24 |
| Jacques Hetebrij | Ja heerlijk eiland hè met altijd hulp in de buurt… | 17 nov. '24 |
| Marieke Havers | Zeker fijn dat jullie nu hier zijn 💙 | 17 nov. '24 |
| Anjès | Prachtig inkijkje in jullie vrije leven. Heel veel… | 17 nov. '24 |
| Klaas v doesburg | Ik ben blij weer wat te horen en ook dat er geen problemen… | 11 jun. '24 |
| Eline | Hee Ellen, Steven, Steven nog van harte! ( Beter laat… | 9 jun. '24 |
| Heleen | Fantastisch om te kunnen doen wat jullie graag zouden… | 6 jun. '24 |
| Wilma | Nou dat klinkt goed, omdat dat ook een idee was van… | 5 jun. '24 |
| Jacques Hetebrij | Ton en Dominique hebben ook ervaring met dagcharters,… | 5 jun. '24 |
| Sabine | Wauw, wat een mooie wending! Als het jullie wens is… | 5 jun. '24 |
| Sabine | Wat een leuke ontmoetingen hebben jullie zo onderweg.… | 26 apr. '24 |
| Heleen | Weer genoten van je verhaal Ellen! Nou ja niet alles… | 26 apr. '24 |
| Wilma | Fijn om weer van jullie te horen en wat een belevenissen!… | 25 apr. '24 |
| Herman Dekkers | Hieper de Piep Hoera voor Steven! Wat een plek om… | 25 apr. '24 |
| Nettie | Weer een prachtig verhaal van jullie Zeil leven! Geniet… | 25 apr. '24 |
| Ruud | Goede terugvaart gewenst.hopelijk lukt het om een… | 25 apr. '24 |
| Gert | Op de AIS zien we dat jullie nu op weg zijn naar Martinique.… | 6 apr. '24 |
| Wilma | Beetje laat, maar ik kwam vanmiddag Nick tegen en… | 30 mrt. '24 |
| Eline | Hee Ellen en Steven, wat een leven! Lang leve het… | 29 mrt. '24 |
| Steven &Ellen | Hoi Dorrit, dank en tot ergens in de Carieb... | 14 mrt. '24 |
| Dorrit | Wat een mooie boot. Wij varen op een Koopmans 45DS.… | 13 mrt. '24 |
| Heleen | Wat een geweldig avontuur weer! Mooie oversteek nu… | 10 mrt. '24 |
| Kéke, Skip, Debby en Sander | Wat fijn dat jullie de oversteek goed hebben kunnen… | 9 mrt. '24 |
| Ellis | Geweldige foto's, vooral die van de kuip met… | 9 mrt. '24 |
| Sabine | Mooi zo! Dat is weer in de pocket! Goed gedaan zo… | 9 mrt. '24 |
| Sabine | Wat een mooie, sfeervolle foto's en verhaal!… | 1 mrt. '24 |
| Ellis | Prachtig verhaal over indrukwekkende ervaringen. Dikke… | 29 feb. '24 |
| Wilma | Mooi verhaal en foto’s 👌👍. | 29 feb. '24 |


- Wilma: Ik lees nu pas dit verhaal,…
- Klaas v doesburg: goed te horen dat jullie…
- Sjuul: Ha Ellen en Steven, eindelijk…
- Herman Dekkers: Het leven is één grote…
- Pauline Treffers: Wat een heerlijke zonsopkomst…
Alle reacties »