Reacties

Reacties 51 - 100 van 229

Naam Reactie Datum
Jacques & Annet Gelukkig Nieuwjaar, Wat gezellig en onze vrienden… 2 jan. '25
Gert Heerlijke foto’ ! En goed om te gedenken dat elders… 2 jan. '25
Wilma Oh wat een gezelligheid onder de Antilliaanse zon!… 1 jan. '25
Ellis Oh wat leuk!!! X 1 jan. '25
Jeanet en Ben Gelukkig nieuwjaar en veel mooie gezondheid toegewenst,… 1 jan. '25
Sabine Fantastisch gevierd jullie! Happy New Year 2025 met… 1 jan. '25
Nettie Gelukkig Nieuwjaar!! Fantastische foto's van… 1 jan. '25
Wilma Leuk verhaal, leuk dat jullie ook genoemd worden!… 25 dec. '24
Sabine Wát een mooie opsteker! Fijne dagen! X 25 dec. '24
Marco Gerritsma Ik weet het allemaal nog, wat tijd was dat. Ik was… 25 dec. '24
Jacques Hetebrij Ziet er heel lekker uit allemaal en dan ook nog familie… 23 dec. '24
Wilma Lieve mensen, dank voor jullie wensen, ik wens jullie… 22 dec. '24
Sabine Lieve Ellen en Steven, een gezond en gelukkig Nieuwjaar… 21 dec. '24
Eline 👍 Groetjes 7 dec. '24
Steven &Ellen Ja zouden we erg leuk vinden! Ken jij Marco nog? Hebben… 4 dec. '24
Hillie Vanaf een lege hal t/m omdraaien en spanten/stringers/dek.… 4 dec. '24
Steven &Ellen Wat leuk!! Wat waren jou werkzaamheden? En ook mooi… 4 dec. '24
Hillie Ik heb de Sensation mee gebouwd in '93-'94… 4 dec. '24
Herman Dekkers Leuk die Pieten-foto's en het verhaal natuurlijk.… 18 nov. '24
Rein Snoek Steven in The Nothingbox ;-) 18 nov. '24
Rein Snoek Hoi Ellen en Steven, jullie ook fijne feestdagen gewenst… 18 nov. '24
Wilma Mooi verhaal weer en mooie foto’s! Dat warme weer… 17 nov. '24
Sabine Top om weer een update te ontvangen over jullie reis!… 17 nov. '24
Jacques Hetebrij Ja heerlijk eiland hè met altijd hulp in de buurt… 17 nov. '24
Marieke Havers Zeker fijn dat jullie nu hier zijn 💙 17 nov. '24
Anjès Prachtig inkijkje in jullie vrije leven. Heel veel… 17 nov. '24
Klaas v doesburg Ik ben blij weer wat te horen en ook dat er geen problemen… 11 jun. '24
Eline Hee Ellen, Steven, Steven nog van harte! ( Beter laat… 9 jun. '24
Heleen Fantastisch om te kunnen doen wat jullie graag zouden… 6 jun. '24
Wilma Nou dat klinkt goed, omdat dat ook een idee was van… 5 jun. '24
Jacques Hetebrij Ton en Dominique hebben ook ervaring met dagcharters,… 5 jun. '24
Sabine Wauw, wat een mooie wending! Als het jullie wens is… 5 jun. '24
Sabine Wat een leuke ontmoetingen hebben jullie zo onderweg.… 26 apr. '24
Heleen Weer genoten van je verhaal Ellen! Nou ja niet alles… 26 apr. '24
Wilma Fijn om weer van jullie te horen en wat een belevenissen!… 25 apr. '24
Herman Dekkers Hieper de Piep Hoera voor Steven! Wat een plek om… 25 apr. '24
Nettie Weer een prachtig verhaal van jullie Zeil leven! Geniet… 25 apr. '24
Ruud Goede terugvaart gewenst.hopelijk lukt het om een… 25 apr. '24
Gert Op de AIS zien we dat jullie nu op weg zijn naar Martinique.… 6 apr. '24
Wilma Beetje laat, maar ik kwam vanmiddag Nick tegen en… 30 mrt. '24
Eline Hee Ellen en Steven, wat een leven! Lang leve het… 29 mrt. '24
Steven &Ellen Hoi Dorrit, dank en tot ergens in de Carieb... 14 mrt. '24
Dorrit Wat een mooie boot. Wij varen op een Koopmans 45DS.… 13 mrt. '24
Heleen Wat een geweldig avontuur weer! Mooie oversteek nu… 10 mrt. '24
Kéke, Skip, Debby en Sander Wat fijn dat jullie de oversteek goed hebben kunnen… 9 mrt. '24
Ellis Geweldige foto's, vooral die van de kuip met… 9 mrt. '24
Sabine Mooi zo! Dat is weer in de pocket! Goed gedaan zo… 9 mrt. '24
Sabine Wat een mooie, sfeervolle foto's en verhaal!… 1 mrt. '24
Ellis Prachtig verhaal over indrukwekkende ervaringen. Dikke… 29 feb. '24
Wilma Mooi verhaal en foto’s 👌👍. 29 feb. '24

 « Vorige 1 2 3 4 5 Volgende »