Vertrek richting Grenada - Caraïbische eilanden

30 januari 2024 - Mindelo, Kaapverdië

Hoi allemaal, even een kort bericht dat we morgen, woensdag 31 januari 2024, vertrekken vanuit Mindelo richting Grenada, noordwestelijk van Trinidad/Tobago. Een trip van 2150 zeemijlen waar we rond de twee weken over zullen doen. We halen vandaag nog het verse fruit en groente aan boord en zijn verder klaar. Dus morgenochtend op pad. Voor wie ons op zee wil volgen....dat kan via: https://share.garmin.com/SENSATION

Hier zie je onze positie en voortgang. Je kunt ook een bericht (sms) sturen. Dat komt via de satelliet bij ons aan!

We hebben ondertussen op de Kaapverden een fantastische tijd gehad en ik zal daar nog over schrijven (plus foto's/video's) als we in de Carieb zijn. Nu eerst naar de overkant voor de tweede keer in ons leven. Spannend en benieuwd hoe we het nu ervaren! Tot over een aantal weken en heb het goed allemaal!

1. Martin van den Hooven:
    30 januari 2024
    Veel succes en een veilige overtocht
  2. Ennalet en Martin:
    30 januari 2024
    Behouden vaart! Dikke zoen van ons
  3. Wilma Veldman:
    Goeie overtocht! 😘
  4. Anjes Reedijk:
    31 januari 2024
    Fantastisch het gaat echt gebeuren.
    Geniet van de overtocht, succes .
    Wij hebben prachtige herinneringen aan de oversteek en het verblijf in de Carieb.
    Zoals jullie weten heeft Mila vorig jaar de oversteek gemaakt naar Suriname met de "Guppy" prachtige ervaring.
  5. Debby:
    1 februari 2024
    Geniet, succes en veilige overtocht! Liefs sander en debby
  6. Klaas v Doesburgh:
    22 februari 2024
    goede reis en vooral zonder gedoe , maar voorspoedig en mooi.

Jouw reactie